wtorek, 10 lutego 2015

Zamiast...

   12:41                 23 komentarzy

W niedzielę po południu wybraliśmy się na wystawę LEGO Na Stadion Narodowy. I... zamiast na wystawie

wylądowaliśmy na spacerze. Kolejka do kas liczyła pewnie ze 200 osób i nie wyobrażaliśmy sobie stania 2 godziny w kolejce i później w tłumie zwiedzania. Liczymy, że uda nam się pójść w tym tygodniu, tylko wczesnym rankiem.

Jeszcze raz moje włosy, tym razem z bliska. Już widać odrosty, więc niedługo z powrotem wracam do blondu...chyba :)

Być może na niektórych zdjęciach widać, że jest mi zimno, ale mieliśmy tylko wyjechać spod bloku i wjechać pod stadion. O wyjściu na zewnątrz nie było mowy.











Bluzka - NN
Spodnie, płaszcz - Tommy Hilfiger
Szal - Hugo Boss
Torebka - Michael Kors
Buty - Elilu.pl
Naszyjnik - Glitter

23 komentarze:

  1. Tez bym nie chciała tyle stać w kolejce i w tłumie :) Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby to była sama kolejka...ale co działo się na wystawie, jak taki tłum w kolejsce, przeciez nie ma ograniczenia co do czasu zwiedzania.
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu, nie zmieniaj koloru włosów, bo fajnie wyglądasz właśnie w tym;) to oczywiście Twoja sprawa, a ja tylko wyrażam swoje zdanie;) zresztą, ja też w kółko zmieniam... Pozdrawiam Cię cieplutko;) A 2 godziny w kolejce też bym nie stała?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już się trochę przyzwyczaiłam i farba powoli się wymywa, więc są jaśniejsze, ale pierwsze dni były ciężkie. Kiedyś tez dosyć często zmieniałam, miałam nawet coś w stylu bakłażanu, i pamiętam, że jak mnie mama zobaczyła to myślała, ze to peruka :). Zobaczę jaki kolor wyjdzie mi tym razem... Również Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  4. No fakt; bo miny nie masz zachwyconej. Ile było ciepła? A swoją drogą-Młody pewnie nie mógł odżałowac wystawy i możliwości dokupienia kilku pudełek lego ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temperatura nie była, aż tak bardzo niska, tylko silny wiatr, który potęgował uczucie zimna. A Młody zyskał na tym, bo właśnie nowymi Lego przekonaliśmy go, żeby nie stać w kolejce ;-) A przed pójściem na wystawę uprzedzaliśmy Go, że nic nie kupujemy tylko zwiedzamy :).

      Usuń
  5. Jak bym się rozpięła, też by mi było zimno, hehe
    U ans nie ma takich atrakcji, ale rozumiem bo mnie też by się nie chciało tyle czekac plus zwiedzanie z cudzymi oddechami na karku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam zapięta to też było zimno, więc co za różnica zapięta czy nie :))

      Usuń
  6. Fajny masz ten kolor! Ale jak się w nim nie czujesz, to wiadomo, że długo nie wytrzymasz i zaraz będziesz blondynką:D
    Wystawa nie ucieknie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny do Twojego :) Teraz już się trochę przyzwyczaiłam, może to i dobrze, bo włosy mi trochę odpoczęły.
      A wystawa już powoli ucieka, bo tylko do niedzieli :(

      Usuń
  7. Mnie się wydaje, że dobrze wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja, elegancka i nowoczesna :)
    Obserwuję i czekam na rewanż, zapraszam: sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy kolor nie jest zły, ale jeśli sama nie jesteś przekonana, to wróć do blondu. Ważne, żeby się dobrze czuć we własnej skórze, w tym przypadku we własnych włosach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super post !! Jesteś bardzo ładna
    Zapraszam na nowy post! http://arianaandnatalie.blogspot.com/
    Może obs za obs ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam to samo, za każdym razem gdy nadchodziła wiosna i próbowałam dostać się do Wrocławskiego ZOO ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że pogoda nie najpiękniejsza :) Zestaw bardzo mi się podoba. Kocham kolor granatowy i lubię połączenie granatu z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look great!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi!
    Great post!
    Take part in the giveaway on my blog !!
    http://defishencia.blogspot.ru/2015/03/international-giveaway-with-echopaul.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely blog! I like to communicate with international beauties :-)
    would we follow each other on gfc and bloglovin? Maybe also on Instagram and twitter (widget on my blog), what do you mean? Regards from germany
    .•. My Beauty Blog .•.
    Let me know :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | Header I made for bloggers

    OdpowiedzUsuń
  17. Prostota i klasyka w jednym!
    idealnie :)

    pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas :)
    Karina i Mateusz:
    na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Gdy zostawisz swój komentarz na pewno do Ciebie zajrzę, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym przyjemność, a ja się odwdzięczę.

Czasami praca nie pozwala mi przez kilka dni, a nawet tygodni zaglądać na bloga, zatem proszę o wyrozumiałość:)