niedziela, 29 maja 2016

Kolejny rok za nami....

   06:08                 20 komentarzy





29 maja 1999 roku powiedzieliśmy: TAK. Trudno uwierzyć, że to już 17 lat. Czy było łatwo? Nie zawsze. Ale w myśl sentencji: 


Prawdziwa miłość to nie związek idealny, bo taki nie istnieje, ale pełen kłótni i godzenia, łez i uśmiechów. I mimo, że jest ciężko i ma się dość, nie można się poddać, bo wiesz, że z osobą jesteś szczęśliwszy niż z kimkolwiek innym.





P.S1. Kochanie, bądź taki (przynajmniej :)) jak przez ostatni miesiąc.
P.S2. Dziękujemy AK.
 



 

20 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego , szmat czasu za Wami , i jeszcze więcej przed Wami ! Czego życzę z całego serca !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Ja też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  2. Prosze..
    Ty tez badz dla Tomka dobra..
    ..nie krzywdz go wiecej...
    Spraw zeby zawsze byl usmiechniety tak jak dzisiaj..
    Badzcie bardzo szczesliwi.
    AK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dla niego dobra i go nie krzywdzę, co najwyżej dużo wymagam... nic na to nie poradzę, że taka jestem, a on o tym wiedział od początku :)Jesteśmy szczęśliwi :)
      Zdjęcie jest z 20 maja :)

      Usuń
  3. Gratuluję! I pozdrawiam Was serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! Obyście tak trwali w miłości przez następne lata!

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas w tym roku mija 5 rocznica ślubu ale wspólnie prawie 11 lat :) Jak ten czas szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo szybko :) My razem trochę więcej niż 18 :)

      Usuń
  6. Tak jak bym czytała o swoim związki :) My już 27 lat, na dobre i złe :) życzę Wam jeszcze wielu lat szczęścia :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. 27 lat to niezły staż : Nam jeszcze sporo brakuje, ale mam nadzieje, że też będziemy go razem obchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja Wam życzę szczęścia na przynajmniej kolejne 17 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very beautiful post and great pic. I love all... kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  10. No gratulacje wielkie, dużo szczęśliwa!
    Obserwuję ♥
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! I życzę wam kolejnych szczęśliwych lat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wytrwania i powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Życzę kolejnych 17 lat razem, a potem następnych!

    OdpowiedzUsuń

Gdy zostawisz swój komentarz na pewno do Ciebie zajrzę, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym przyjemność, a ja się odwdzięczę.

Czasami praca nie pozwala mi przez kilka dni, a nawet tygodni zaglądać na bloga, zatem proszę o wyrozumiałość:)